Kraamfeest
ALLE opties
Villa Kabaal helpt u graag bij het organiseren van een gezellig kraamfeest.
Zelf kunt u onbezorgd genieten van het feest en heeft u alle tijd om met de aanwezige gasten de nieuwe wereldburger te bewonderen. Kraamfeesten zijn mogelijk bij ons op locatie (tot maximaal 75 gasten) of aan huis.
Basic Kraam-arrangement
(35 personen)
- Tot 35 personen
- Kraamfeest van 3 uur met maximaal 35 personen (kinderen t/m 9 maanden worden niet meegeteld )
- Gebruik van 2 zalen
- Decoratie in thema
- Zaal ingericht met zitjes, statafels en kleine kinderspeelhoek
- 2 begeleiders
- Onbeperkt koffie, thee en frisdranken, sappen aan de bar
- Beschuit met muisjes
- Zoutjes op tafel / chips zakjes voor de kinderen
- Bittergarnituur tussendoor
Prijs: € 395,-
Extra opties op aanvraag.
BASIC KRAAM-ARRANGEMENT (50 PERSONEN)
- Tot 50 personen
- Kraamfeest van 3 uur met maximaal 50 personen (baby’s t/m 9 maanden worden niet meegeteld)
- Gebruik van 2 zalen
- Decoratie in thema
- 1 zaal ingericht met zitjes, statafels (bar aanwezig)
- 1 zaal ingericht voor de kinderen met veel speelplekken, knutselen, schminken, muziek e.d.
- 3 begeleiders
- Onbeperkt koffie, thee en frisdranken, sappen aan de bar
- Beschuit met muisjes
- Zoutjes op tafel / chipszakjes voor de kinderen
- Bittergarnituur tussendoor
Prijs: € 550,-
Personen extra (tot max. 80 personen) € 7,50 p.p.
Extra opties op aanvraag.
Kraam-arrangement extra (tot 35 personen)
- Kraamfeest van 3 uur met maximaal 35 personen (baby’s t/m 9 maanden worden niet meegeteld)
- Gebruik van 2 zalen
- Decoratie in thema
- Zaal ingericht met zitjes, statafels en kinderspeelhoeken
- Knutseltafel voor de aanwezige kinderen + kinderschminken
- 3 begeleiders
- Onbeperkt koffie, thee, frisdranken, sappen
- Sweet Table met geboortetaart en/of muffins voor 40 personen, geboortechocolade, koekjes e.d.
- Zoutjes op tafel / chipszakjes voor de kinderen
- Bittergarnituur voor 35 personen (3 consumpties p.p.)
- Uitdeellunch voor 35 personen (broodjes kroket, broodjes rookworst, broodjes kaas / ook vegetarische of vegan opties beschikbaar op aanvraag) + pannenkoeken voor de kids verkrijgbaar bij de bar.
Prijs: € 625,-
Extra opties op aanvraag.
Kraam-arrangement extra (tot 50 personen)
- Kraamfeest van 3 uur met maximaal 50 personen (baby’s t/m 9 maanden worden niet meegeteld)
- Gebruik van 2 zalen
- Decoratie in thema
- 1 zaal ingericht met zitjes, statafels (bar aanwezig)
- 1 zaal ingericht voor de kinderen met veel speelplekken, knutselen, schminken, muziek e.d.
- 4 begeleiders
- Onbeperkt koffie, thee, frisdranken, sappen
- Sweet Table met geboortetaart en/of muffins voor 50 personen, geboortechocolade, koekjes e.d.
- Zoutjes op tafel / chipszakjes voor de kinderen
- Bittergarnituur voor 50 personen (3 consumpties p.p.)
- Uitdeellunch voor 50 personen (broodjes kroket, broodjes rookworst, broodjes kaas / ook vegetarische of vegan opties beschikbaar op aanvraag) + pannenkoeken voor de kids verkrijgbaar bij de bar.
Prijs: € 795,-
p.p. extra € 10,- p.p.
Extra opties op aanvraag.
Mogelijke Extra’s
- Kraam High tea:(koffie, diverse soorten thee, geboortescones met clotted cream en jam, petit fours, bonbons, geboortekoekjes, sandwiches)
- Chocoladefontein:(met heerlijk Belgische melkchocolade, fruit van het seizoen, marshmallows, slagroomsoesjes, lange vingers).
Daarnaast verzorgen we ook op verzoek:
- warme buffetjes
- extra kinderactiviteiten
- ballon decoraties
Prijzen op aanvraag.
Nog geen kraamfeest want de baby is nog niet geboren. Verras de zwangere dan met een babyshower!
Dieet- en Allergie-opties
Tijdens onze familiefeesten houden wij graag rekening met de dieetwensen van onze gasten. Wij bieden diverse opties, zoals glutenvrij, lactosevrij, pindavrij en meer.
Vegetarische en veganistische maaltijden zijn uiteraard ook mogelijk. In overleg kunnen we zelfs een volledig vegetarisch of vegan menu voor alle gasten verzorgen.
Laat ons uw voorkeuren weten, dan zorgen wij voor een heerlijke maaltijd die bij iedereen past!
STAAT HET GEWENSTE EVENT NIET VERMELD?
Neem contact met ons op om verdere vragen te bespreken en laat met gebruik van ons creatieve input en ervaring, het door u gewenste event werkelijkheid worden.